Sonata per corde sinistre
na skrzypce solo
(2013); ca 10′
Sonata per corde sinistre per violino solo
|
Sonettino per clavicembalo
(2008); ca 7′
Koncepcja formalna Sonettina zasadza się na specyficznym wykorzystaniu trzech interwałów: ”złotego”, interwału n oraz interwału e – ”interwału Eulera” (stosunek częstotliwości dźwięków równy podstawie logarytmu naturalnego). Interwały te są w szczególny sposób zaznaczane w miejscach odpowiadających danym ułamkom (lub ich całkowitym potęgom) czasu trwania utworu, zaś harmonika kształtowana jest przez zestawienie tonów kombinacyjnych z rzeczywistymi i budowanie harmonicznych iluzji w oparciu o szeregi alikwotowe. W czym innym tkwi jednak istota tej muzyki – jest nią raczej swobodna gra fakturą i migotliwa, skrząca się barwność mikrotonów, podkreślająca brzmieniowe piękno klawesynu. (Emil Bernard Wojtacki) Dla ułatwienia wykonania i zachowania przejrzystości utwór zanotowany został w dwóch wersjach: – materiał studyjny – notacja partyturowa, – materiał wykonawczy – ”partia klawesynu”
Wydawca: PWM
Seria: Konkurs im. T. Ochlewskiego
ISMN: 979-0-2740-0636-5
Wersja językowa wydania: Pol., Engl
Liczba stron: 20+16
Nr wydania: 1
Rok wydania: 2009
Format: A4 stojący (210×297 mm mm)
per clavicembalo
Partytura dostępna w księgarni PWM – link
|
Dwa szkice do pewnego motetu na zespół kameralny
(2012); ca 5′
Dwa szkice do pewnego motetu na zespół kameralny
1,1,1,1-1,1,1,1,batt.(1),pianoforte,quartetto d’archi
|
Nad morzem na sopran, fortepian preparowany i wiolonczelę
(2010); ca 2′
Nad morzem do słów Adama Zagajewskiego
na sopran, fortepian preparowany i wiolonczelę
|
Już nie mieszkają w wieży Hölderlina… na organy
(2008); ca 5′
|
«Pomyślałem»
na głos żeński, saksofon altowy i organy
(2006), ca 7′
do fragmentów poezji Adama Zagajewskiego
na głos żeński, saksofon altowy i organy
|
Szkic pastelą II
(2006); ca 8′
1,1,1, cl basso,0 – 1,2,1,0 – perc.(2) – piano – archi
|
Wanderers Nachtlied
na sopran i dwie altówki
(2005); ca 5′
wersja na sopran i sześć altówek
(2005); ca 5′
sopran solo, dwie altówki
(2005); ca 5′
wersja na sopran i sześć altówek
(2005); ca 5′
|
II Kwartet smyczkowy
(2009); 9′
|
Kwartet fortepianowy na taśmę
(2005); 5′
|
Three Songs
na sopran, flet, gitarę elektryczną i bas bezprogowy
(2004); ca 5′
do słów Bartosza Konstrata
na sopran, flet, gitarę elektryczną i bas bezprogowy
|
Musichetta
na wiolonczelę
(2004); ca 5′
|